Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се разглабя километража на 156 - 2000г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се разглабя километража на 156 - 2000г.

    Интересува ме как се отваря средната част от километража между двата основни цифреблата(както е показано на снимката).
    Предполагам че ако се помъча ще си го отворя и сам. Ама по добре първо да попитам, защото може да има чалъм!

    Благодаря!
    Attached Files

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  • #2
    Издърпва се напред, държат го две метални скоби отзад. Ако извадиш оборотомера можеш от там да го избуташ напред, да не нараняваш кората с отверки.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • #3
      Е няма ли начин да се извади директо, без да се разкача оборотомера?

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #4
        Подпъхваш отред отвертка м-у пластмасата и кората и излиза.
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • #5
          От горната или долната страна подпирам. До колкото забелязах отгоре има малка квадратна дупчица и ми се струва че вътре има щипка.

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #6
            Моя го извадих случайно, като бърниках отзад кабелите през дупката на оборотомера. Просто го натиснах и то подаде напред. Не съм го заглеждал отпред, но има логика през процепа да натиснеш пластинката и да издърпаш напред.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
              От горната или долната страна подпирам. До колкото забелязах отгоре има малка квадратна дупчица и ми се струва че вътре има щипка.
              Не само ти се струва, а направо си има щипка, с нещо леко подкривено натискаш тавм, като същевременно се опитваш да издърпаш навън, не е нужно да се маха оборотомер или километраж......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Не само ти се струва, а направо си има щипка, с нещо леко подкривено натискаш тавм, като същевременно се опитваш да издърпаш навън, не е нужно да се маха оборотомер или километраж......
                С клемна отверка ще стане ли?

                Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                  С клемна отверка ще стане ли?
                  Сори, не знам как изглежда.......трябва да е нещо с поне 60-70градуса ъгъл, и 2-3 санти рамо.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    От опита с каручката се съмнявам че като бъзикам нещо работещо(в случая оборотомера) само ще стане по зле И някакси не ми се разглабя нищо друго освен средната част.

                    * между другото сега си спомням преди повече от година като си купих кристални странични мигачи от Алекандър ауто. Там в магазина продавача ми вика" – Ооо за да смениш мигача трябва да свалиш предната гума и подкалника, друг начин няма"
                    А тука в форума ми казаха "–Взимаш една отверка, подпираш, лекичко буташ и си 6"
                    Еми така и стана

                    Та затова ми се иска по някакъв директен начин да го сваля

                    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                    Comment


                    • #11
                      Колега, ужасно лесно се сваля обортомера или скоростомера. Развиваш един винт на гривната и след това двата винта на конкретния уред. Издърпваш го - кабелите са свързани посредством букса, която е стабилно захваната, така че няма от какво да се притесняваш. След това си пъхаш ръката в отвора и с пръст избутваш средния прибо. Единственото, което евентуално може да се случи е после някоя от лампите за подсветката да не проработят вследствие на вибрацията и последващото от това прекъсване на жичката й. На мен не ми се е случвало, въпреки, че доста пъти съм ги разглобявал, но ми се случи с единия прибор (бензиномера) на малката конзола.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment

                      Working...
                      X